Baza Dobrych Praktyk
Moduł dotyczący powstania i rozpowszechniania Bazy Dobrych Praktyk w zakresie doskonalenia jakości kształcenia to kluczowy element projektu „Doskonałość Dydaktyczna Uczelni”. Celem modułu jest powstanie elektronicznej bazy działań różnego typu, które można określić dobrymi praktykami w zakresie jakości kształcenia. Przygotowanie bazy zostanie poprzedzone pogłębioną analizą dobrych praktyk z uczelni krajowych i zagranicznych z wykorzystaniem dostępnych źródeł oraz z wyjazdów studyjnych. W ramach modułu projektowane są również działania upowszechniające Bazę oraz jej zawartość, tj. cykl seminariów oraz konferencja międzynarodowa skierowana do nauczycieli akademickich oraz osób zarządzających dydaktyką.
Koordynator modułu: Michał Goszczyński, pracownik Zespołu ds. Jakości Kształcenia Biura Innowacji Dydaktycznych .
Nad zdefiniowaniem tego, co jest dobrą praktyką, jak również opracowaniem modelu funkcjonalnego elektronicznej Bazy czuwa zespół ekspercki, reprezentujący szeroką gamę dyscyplin naukowych oraz doświadczeń związanych z dydaktyką akademicką:
-
- dr Agnieszka Janiak-Jasińska, Wydział Historii – Lider merytoryczny zespołu;
- Jolanta Urbanik, Szkoła Języków Obcych;
- dr Bogdan Dziobkowski, Wydział Filozofii;
- Dorota Sidor, Centrum Kompetencji Cyfrowych;
- dr Marcin Engel, prof. ucz., Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki;
- dr hab. Dorota Heidrich, Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych.
RAPORTY Z WIZYT STUDYJNYCH