Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Platforma Współpracy Dziekanatów

Platforma Współpracy Dziekanatów to miejsce w sieci przeznaczone dla pracowników dziekanatów (sekretariatów) ds. studenckich w jednostkach dydaktycznych oraz pracowników administracji ogólnouniwersyteckiej zajmujących się obsługą procesu kształcenia na Uniwersytecie Warszawskim, które będzie łączyło
przydatne narzędzia informatyczne oraz stanie się miejscem spotkań ze specjalistami z danej dziedziny, gdzie każdy będzie mógł znaleźć najważniejsze informacje na interesujący go temat oraz uzyskać odpowiedź na nurtujące go pytania z zakresu obsługi procesu kształcenia. Funkcjonalność, wygląd i sposób prowadzenia Platformy ma odpowiadać realnym potrzebom pracowników dziekanatów ds. studenckich i dlatego kluczowym punktem wyjścia dla opracowania jej szczegółowej koncepcji jest ankieta, w której badany pracownik dziekanatu opisuje zarówno swoje kompetencje oraz potrzeby szkoleniowe, jak również wskazuje, jakie umiejętności są najważniejsze w jego codziennej pracy oraz jakie narzędzia mogą mu tę pracę ułatwić. W ramach uzupełnienia tego badania odbędzie się  spotkanie dr. hab. Sławomira Żółtka, prof. ucz., Prorektora ds. studentów i jakości kształcenia  z pracownikami dziekanatów (sekretariatów lub sekcji) ds. studenckich, podczas którego będzie można usystematyzować  wiedzę uzyskaną z wyników ankiety. Będzie to także doskonała okazja do tego, by zaangażować chętnych do współpracy  przy procesie tworzenia Platformy.

 Zespołowi odpowiedzialnemu za realizację tego zadania zależy, aby ewaluacja postępu prac i pomysłów odbywała się od samego początku, aby można było na bieżąco wprowadzać modyfikacje. Planowane są również działania towarzyszące, takie jak np. prowadzenie mediów społecznościowych oraz opracowanie programu szkoleń dla pracowników dziekanatów ds. studenckich. 

W ramach działań promocyjnych projektu Platforma Współpracy Dziekanatów utworzono profil Centrum Wsparcia Dydaktyki na Facebooku (https://www.facebook.com/CWD.UW). Profil  skierowany  jest przede wszystkim do pracowników dziekanatów i sekretariatów ds. studenckich w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego zajmujących się obsługą procesu kształcenia na poszczególnych kierunkach studiów oraz w ramach zajęć ogólnouniwersyteckich. Profil na FB jest miejscem w sieci, w którym w przystępny sposób będą przekazywane najważniejsze informacje, zarówno z zakresu struktury administracji centralnej na Uniwersytecie Warszawskim (do kogo należy się zwrócić z konkretnym problemem?, jak go rozwiązać?) oraz bieżących, najważniejszych spraw.

harmonogram szkoleń z USOS

Koordynator modułu: Beata Jaworska, pracownik zespołu ds. projektów dydaktycznych, zastępca kierownika Biura Innowacji Dydaktycznych
Lider merytoryczny zespołu: Maksymilian Sas, koordynator Centrum Wsparcia Dydaktyki