Laboratorium Dobrych Praktyk UW
17 04 2023
W ramach realizacji projektu „Doskonałość Dydaktyczna Uczelni” serdecznie zapraszamy do udziału w cyklu seminariów, podczas których wspólnie poszukiwać będziemy dobrych praktyk dydaktycznych, a więc działań wartych naśladowania, przyczyniających się do podniesienia jakości kształcenia akademickiego. Laboratorium Dobrych Praktyk Dydaktycznych UW odbywać się będzie zawsze stacjonarnie w poniedziałki w godz. 15.00-18.15 w następujących terminach: 24 kwietnia, 8 maja, 22 maja, 5 czerwca i 19 czerwca. Na każde seminarium obowiązuje osobna rejestracja, mogą więc Państwo uczestniczyć w dowolnej liczbie spotkań. Szczegółowe informacje dotyczące warunków uczestnictwa oraz formularze rejestracji dostępne są na platformie Kampus, przeznaczonej dla pracowników w kategorii kursów Projekty -> Doskonałość Dydaktyczna Uczelni.
Pierwsze seminarium, zaplanowane na 24 kwietnia będzie poświęcone:
– zdefiniowaniu dobrej praktyki dydaktycznej,
– prezentacji koncepcji utworzenia Bazy Dobrych Praktyk UW,
– dyskusji nad trzema przykładami działań skoncentrowanych na wsparciu studentów w toku studiów i rozwijaniu pasji naukowych.
Rejestracja trwa do 21 kwietnia.
https://kampus-pracownik.ckc.uw.edu.pl/course/view.php?id=1404
Program – https://drive.google.com/file/d/1eoMNloAurPvFQdlvFwwgxoDX1hv4BJRB/view?usp=sharing
Rejestracja na kolejne seminaria będzie uruchamiana na około 10 dni przed terminem seminarium.
Seminaria skierowane są do wszystkich nauczycieli akademickich i pracowników administracyjnych zainteresowanych poszukiwaniem nowych sposobów doskonalenia jakości kształcenia, a w szczególności do przewodniczących i członków rad dydaktycznych, w kompetencjach których leży monitorowanie i doskonalenia jakości kształcenia, do kierowników jednostek dydaktycznych i kierowników studiów, którzy na co dzień podejmują działania usprawniające i ulepszające proces dydaktyczny, do pracowników dziekanatów, sekretariatów studenckich i biur administracji centralnej, których innowacje mają znaczący wpływ na organizację studiów.